Usch, beslutsångest!

Nu när Misty är färdiglevlad så har jag bara Rosa kvar att levla, och jag funderar redan på min nästa pålle. Antingen vill jag ha den här snygga araben från Firgrove, eller så funderar jag starkt på den mörkbruna andalusiern. Jag vill gärna ha en till stor häst, men samtidigt så är ju den här araben så snygg så jag vill bara dö. Hjäälp mig! Vad tycker ni att jag ska göra?
1 Juliette Stardawn:

skriven

Åh vad svårt! Men om du inte har en arab sen innan, tycker jag du ska slå till! :D Men en storhäst är aldrig fel det heller ^^

Svar: Haha ja, jag har ju redan en arab! Jag har den vita, men hon hamnade lite i skymundan när jag köpte Misty. Men då har jag också gått och funderat på en stor häst hur länge som helst D:
Ari

2 Hedvig Highcamp:

skriven

Jag tycker araberna är jättefina, särskilt den där apelkastade! Jag förstår hur du inte kan välja för det var precis samma sak för mig! Jag kunde inte bestämma mig om jag skulle köpa en andalusier eller en arab, men nu har jag bestämt mig, jag ska satsa på sabianon.

PS. ÄLSKAR din blogg!!! <33

Svar: Ja precis! Gaah så svårt D: enda nackdelen jag ser med att köpa en till arab är att jag tycker att de rör sig lite konstigt. Iallafall när de galopperar.. Haha sen är Andalusien liiiite billigare!

Ååh, men Gud vad glad jag blir! Tack så jättemycket! <3
Ari

3 Klara:

skriven

Vad många sc du har!



PS. Älskar också din blogg. :)

Svar: Jag har inte sådär mycket längre, det försvinner rätt fort cx åh tack, vad glad jag blir!
Ari

Kommentera här: