Tävlingarna runt Jorvik

Jag tänkte sno en idé från Alicia Starnight då hon skrev vad hon tycker om alla lopp på Jorvik. Tycker det var en kul idé, så jag hakar på och gör samma sak!
Hennes inlägg finns här, för er som vill läsa det c:
 
Bobcats Ridbana: 
Ett kort och inte så roligt lopp, finns inga hinder eller liknande.
 
Bobcats Vildmarkslopp:
Ett väldigt segt lopp enligt mig, tar aldrig slut.
 
Fort Pinta-banan: 
Usch nej. Sparar nästan alltid till sist på mina levlingsrundor bara för att jag inte vill göra det.. .__.
 
Steves lopp: 
Ett av de roligare loppen, har varit ett av mina favoritlopp väldigt länge! Gillar att det är kort med mycket hinder.
 
Galoppbanan: 
Kul race, väldigt kort men annorlunda.
 
Vingårdstävlingen: 
Lite segt lopp, man är lite less på det.
 
Valedale-tävlingen: 
Neej, gillar inte alls den här tävligen. Så seg och långtråkig D:
 
Firgrove-loppet: 
Rätt kul race enligt mig faktist!
 
Paulines nya terrängbana: 
Tycker varken kul eller tråkigt, lite händelselöst lopp dock.
 
Paulines bana omvänt: 
Samma sak här, händer inte så mycket. Jag brukar inte ens behöva tänka när jag gör det här loppen, hjärnan går på automatik.
 
Baronessans första hoppbana: 
De tråkigaste av de tre, men fortfarande ett roligt race!
 
Baronessans andra hoppbana: 
Roligare än den första, mer tighta svängar c:

Baronessans tredje hoppbana: 
Den roligaste enligt mig!
 
Svåra skogsbanan: 
Ett av mina favoritlopp på senare tid faktiskt, gillade inte alls dem i början eftersom jag tyckte de var svåra haha, men nu är det en av anledningarna till att jag gillar dem.
 
Skogsbanan andra hållet: 
Samma sak här, tycker väldigt mycket om de här banorna.
 
Kanintävlingen: 
Usch nej äckelkaniner.
 
Marleys Barrel race: 
Extremt kort race, tycker inte det är särskilt kul.
 
Moorland Pole bending: 
Nja, tur att det är kort.
 
Hollow Woods-tävlingen:
Yay för hollow woods-tävlingen! Haha
 
Pole Bending Apocalypse: 
Helt okej faktiskt, har ingenting emot det här racet annat än om jag förlorar typ tre hundra gånger i rad. Bättre än moorlands iallafall!
 
Väderkvarnstävlingen: 
Kul lopp, har alltid gillat det c:
 
Trädgårdstävlingen: 
Också en av mina favoriter, tycker det var väldigt klurigt i början men nu när man har hittat sina genvägar är det riktigt roligt!
 
Observatorietävlingen: 
Helt ok, lite segt när det är så långt.
 
Jaspers gamla ridbana: 
Älskar båda Jaspers banor, tycker om de lite kluriga kortare loppen!
 
Jaspers ridbana, andra hållet: 
Tycker mer om orginalhållet dock.
 
Gyllenbladskogens ridbana: 
Neej, gillar inte alls. Bara väntar på att det ska ta slut och dessutom failar jag på alla hinder.
 
Äppeltävlingen: 
Det är såååå jobbigt när man blir tagen och måste börja om.
 
Gyllenbladets tävlingsbana: 
Gillar ingen av gyllenbladstävlingarna D:
 
Gyllenbladets tävlingsbana, omvänt: 
Nepp, gillar denna mindra än den första.
 
Lilla hoppbanan: 
Haha jag känner mig som den enda som inte fattar hur man rider den här banan under 15 sek D:
 
Mina favoritlopp: Steves och Trädgårdstävlingen.
Mina hatlopp: Det uschliga kaninloppet och Fort Pinta-banan

Kommentera här: