Introduktion till...

...Southern Bubbles officiella hemsida!
Ni som var nyfikna på vad min klubb hette; här har ni svaret! Juliette fick veta det redan igår med tanke på att jag, hon och Alva sprang runt och levlade!
Jag har en lång väg kvar innan hemsidan är komplett, men eftersom att klubben inte alls är uppstartad ännu så tänkte jag att jag fyller på den lite efter som. Hittills har jag en medlem, och det är jag själv haha! Men jag har inte känt att jag har velat ta in medlemmar riktigt än, med tanke på att jag inte var klar med hemsidan (det är jag fortfarande inte), och jag hade ingen direkt klar bilder över hur jag ville att min klubb skulle se ut. Men, nu efter ett par dagar har jag hunnit smälta att jag var galen nog att skapa en egen klubb, kommit igång med hemsidan, och nu känner jag mig redo att börja ta in medlemmar!
Spännande spännande :D
 
Kika in på hemsidan här om ni är intresserade av det - www.southern-bubbles.weebly.com!

Kommentera här: