Äntligen ny design!

Äntligen har jag lyckats få upp den nya bloggdesignen! Jag kan dock inte ta åt mig någon som helst ära, eftersom att jag använde mig av en gratisdesign. Meen, jag tyckte ändå det blev rätt bra, jag kan inte alls koder så bra som jag skulle vilja kunna. Så jag kände att det fick bli en gratis! Gratis är gott, eller hur?
Vad tycker ni? Den är inte helt färdig, bilder på hästarna ska upp i menyn samt lite info om mig, men hittils? c:
1 Nikki Westlake:

skriven

Jättefin! Bra jobbat hörru :) Diggar headern supermycket. :3

Svar: åh tack så jättemycket! :3
Ari

2 Nellie Snowgirl :

skriven

Skulle du kunna visa hur du gör klänningarna? I en video skulle var interessant.

Svar: Ja det skulle jag kunna göra :) filmade faktiskt under jag gjorde den, men det blev tyvärr något fel, så jag kan inte visa eller redigera filen. Men jag kan göra en tutorial :)
Ari

Kommentera här: