Anledning till dålig uppdatering

// Arkivbild
 

Hej på er!
Som ni mest troligt har märkt så har jag inte bloggat de senaste dagarna. Det är helt enkelt därför att jag inte har spelat för att vårt internet hemma håller på ta slut. Ja, mitt ap-dåliga internet hemma kan ta slut. Vilket betyder att om vi gör av med all datamängd som vi har tillgång till kommer det börja kosta ytterligare om vi använder internet. Sen är det dessuotm flyttkaos hemma hos mig, då jag flyttar in från landet in till stan om en vecka. Åh, uch vad jag längtar!
Jag hoppas ni har förståelse, och tålamod. För bloggen kommer bli aktiv snart igen! Jag lovar C:
1 Simsing - EN BLOGG OM THE SIMS 3:

skriven

Ähh, man kan ju inte alltid ha tid för bloggen, eller hur? :)

Svar: Nä precis. Det är så ibland :) livet måste också få ta tid!
Ari

Kommentera här: