10 saker ni inte visste om mig

För ett litet tag sedan gjorde den otroligt duktiga bloggaren Juliette ett väldigt kul inlägg i mina ögon, hon skrev nämligen upp 10 saker som man kanske inte vet om henne! Så, jag tänkte, varför inte göra samma sak? Jag personligen älskar att läsa bloggar där det känns som att man känner personen bakom dem, iallafall lite. Och nu tänkte jag att jag passar på med tanke på att jag har fått en hel hög med nya fantastiska läsare! Välkommna hit ♥
 
 
 Arkivbild
 
10 saker ni inte visste om mig på SSO
- Jag är en av de få personerna som tycker om att sköta om mina hästar och jag anlitar sällan stallhjälpen, annat än om jag ska bort. Jag tycker det är mysigt och det känns lite som att man får kontakt med sina hästar!
- Jag är ganska snål av mig, så åker bara transport om jag har bråttom eller om jag ska till championat.
- Köper inte så ofta spontana grejer, inte iallafall förrens jag har sparat ihop lite pengar. Jag hatar att ha för lite pengar D:
- Jag har för tillfället fem hästar, men planerar att köpa en till stor häst efter att Rosa är färdiglevlad.
- Jag tycker faktiskt att det är rätt kul att levla, iallafall när man känner att man har tid till det!
- Fram tills nu för en vecka sedan har jag varit med i samma klubb sedan i Augusti, som jag saknar väldigt mycket.
- Fikar i princip aldrig, tycker inte riktigt att det är någon idé. Har dock aldrig varit och fikat med någon, så kanske lite svårt att uppskatta det då *-*
- Är gift med min lilla mupp Alice Silverberg, seeen i... september?
- Jag har spelat SSO sedan Alla hjärtans dag 2013, ungefär, men har sedan innan spelat alla SSL och alla SS-spelen. (Och varit med i polluxklubben i stolta sju år såklart)
- Jag är väldigt nöjd med mitt namn och skulle inte ändra det ens om jag kunde!
 
10 saker ni inte visste om mig IRL
- Jag är hela 17 år gammal och går andra året på Gymnasiet.
- Älskar att skriva, rita, fota och redigera.
- Jag är blond och är 177 cm lång, sist jag mätte mig iallafall.
- Jag har ridit sedan jag var sju år gammal, då mina läkare sa att min djurallergi vuxit bort! Har då också ägt en kallblodstravare tillsammans med min mamma och morfar i sex år.
- Har numerna inga hästar, men dock tre katter och två hundar.
- Har skilda föräldrar och ingen kontakt med min så kallade pappa.
- Älskar att fota och äger en egen systemkamera, dock vill jag skaffa mig ett jobb, tjäna massa pengar och köpa mig en ny system.
- Älskar att prata med nya människor!
- Jag tycker verkligen inte om oärliga och otrevliga människor.
1 Juliette Stardawn:

skriven

Åhå vad trevligt inlägg! Visste inte att du också var lång, jag är nämligen 1.74 själv x)

Svar: Haha jaså? Där ser man! C: långa och snygga tjejer!
Ari

Kommentera här: