Men titta!

haha wow, titta på det där! Först fick jag typ en hjärtattack när jag såg det här och undrade hur i hela friden alla dessa människor lyckats hitta hit, men sen så kollade jag igenom de bloggar jag läser, och klickade in mig på Anna Waterdawns blogg. Hon gjorde för ett tag sedan ett inlägg där hon efterlyste kommentarer om vad hon kunde skriva om, och jag kommenterade lite olika saker, och igår så skrev hon ett av mina önskeinlägg, och det är anledningen till att hela sexton pers hittade in på min blogg igår, då jag bara skrev ett inlägg, och om jag ska säga det själv så var det det tråkigaste inlägget i min bloggs historia. Men tack så mycket för nya besökare! Jag hoppas ni stannar kvar. c: jag ska till min kompis senare ikväll och sova över där, sen går jag till kl fem imorgon, på tisdag och på torsdag. Åh snälla, skjut mig. ;__;
Jag ska försöka hinna göra lite tidsinställda inlägg, men jag får se hur det går med det. Men vi kan väl följa Anna här och hennes toppenide: Kommentera jättegärna om det är någonting speciellt ni vill att jag ska skriva om! Har faktiskt också lite bloggtorka.. owo

Kommentera här: