Jag tror knappt mina ögon

Den första bloggen jag går in på när jag kollar igenom mina SSO-bloggar som jag följer är Juliette Stardawns helgrymma blogg. Inlägget längst upp handlade om att uppmärksamma andra sso-bloggar, med tanke på att vår bloggvärld är ganska sluten, och det är inte alltid så lätt att hitta guldklimparna som gömmer sig där ute. Iallafall, så då hade Juliette här länkat två bloggar och skrivit varför hon tyckte att de värda ett besök, och gissa vad? Hon länkade mig. Mig. Åh, jag är så glad just nu, att en av mina favoritbloggare tycker att min blogg är fin och värd att läsa. Åh, sitter här i min ensamhet på skolan mitt i ett lyckorus och typ tokler för mig själv. Jag måste se urlöjlig ut, men jag kan inte sluta le. Tack så hemskt mycket fina Juliette!
   Så alla nu, gå in på Juliettes blogg och spamma henne med alla de underbara kommentarer som hon förtjänar!
 
Juliette StardawnJuliette StardawnJuliette StardawnJuliette Stardawn Juliette Stardawn
1 Juliette Stardawn:

skriven

Åh ingen fara kära du! Såklart du är värd en länkning, din blogg behöver uppmärksammas mer av folk! :) ♥

Kommentera här: