Inte kul när det här händer

Jag hann inte logga in alls igår, hatar de dagar jag går till fem. Så idag så är alla ikonerna gula, yaay. Vill köpa fler hästar haha, vill utöka min familj.. c: Men ska köpa cremellon när Ravie är färdiglevlad. Känns dock som att ja aldrig kommer gå han fullevlad, med tanke på att jag knappt har tid att logga in, speciellt inte sen mamma vill att jag ska sitta mindre framför SSO. Som tur är hinner jag göra det jag ska på skolan, så har inte fasansfullt mycket läxor.
   Brukar ni mata era hästar varje dag, eller bara de ni tävlar/levlar? Jag försöker mata mina hästar varje dag, fast det kommer nog inte bli så kul när jag köper fler, med tanke på att en höbal kostar 500 JS. Haha, då måste jag göra de dagliga. x)
 
1 Cassandra Riverforce:

skriven

Jätte fin blogg! :D Kolla gärna in min! :)

Svar: Tack! Gillar din blogg också. c:
Ari

Kommentera här: