Bildlösa inlägg

Hej igen! Kul att det är lite besökare som äntligen hittat hit! Jag har både lite idéetorka just nu, plus att jag inte riktigt har tid att blogga ordentligt, nog för att jag saknar en ordentlig bildredigering haha, men det får komma när dert kommer. Som ni kanske redan vet så går jag andra året på gymnasiet, och jag har redan klagat ganska mycket på att jag måste gå till fem tre dagar i veckan,och jag har just varit borta i en vecka. Japp, sjuk heeela förra veckan.. owo Kul! Yep, I know. Så det betyder; lite mer att ta igen. Och overall: det betyder i princip ingen fritid. Plus att jag har en egen hund pkus de två andra hundarna min familj tar hand om (den ena är våran och den andra är min mosters), så man måste ta sig tid med dem också. Men jag ska försöka blogga mer än ett bildlöst inlägg per dag, även om jag inte vill känna mig tvingad att uppdatera bloggen varje dag, men det är kul att både skriva och redigera/fota bilder så.. Men ja. Sa jag att jag håller på med en ny bloggdesign? Det gör jag iallafall, och jag vill hinna göra klart den innan jag sätter igång med några mer seriösa inlägg. Så jag hoppas ni står ut med lite tråkigare inlägg ett par dagar, men det blir bättre snart! c: Puuh, mycket text, ni som orkade läsa allt - ni får en guldstjärna!

Kommentera här: