Varning för luddigt inlägg

Yes, nu har jag massor med saker och prata om så nu blir det ett väldigt långt och flummigt inlägg! Jag varnar er redan nu.
 
Om ni inte märkt det är det onsdag idag vilket betyder onsdagsuppdatering, och om ni nu då för någon anledning kikar in på min blogg före du tittar på nyhetssidan, så finner ni den länkad i det ordet jag nyss skrev, alltså "nyhetssidan". Ojdå, där blev det en till länk! I alla fall,idag kom det efterlängtade ponnychampionatet, och det var minst sagt på tiden!
 
Så när jag red förbi där lite tidigare idag var det fullt med söta små köttbullar som sprang omkring och väntade på nästa omgång.
 
Som ni alla mest troligt vet så har det hänt mer saker i dagens uppdatering än vad som skrivs på nyhetssidan, vilket jag tycker är jättedåligt! Jag tycker att det borde framgå allt som händer i uppdateringarna, som till exempel när en massa hästar försvann. Det var ingen som visste vars de tog vägen eller hur det skulle bli, och man fick i princip gissa sig fram. Jag kommer ta kontakt med supporten och säga vad jag tycker, och jag hoppas att om fler av er också gör det så borde det ju faktiskt hända!
 
Jag förstår att supporten inte behöver skriva upp allt nytt som kommer, om de flyttar lite på ett staket eller lägger till en buske någonstans. Men om det kommer en såpass stor sak som till exempel...
 
 
...så borde ju det faktistk vara åtmindstånde omnämnt på Starstables hemsida. Området är fantastiskt fin och roligt med massa mysiga buskar och stenar. Jag helälskar stället, det är bara det, varför stod det inte med på nyhetssidan? Jo juste! Det här har hänt också:
 
 
På fälten som ligger bakom Steves har det nu vuxit upp fint mysigt vete! Eller havre, havre kanske det är haha. Det tog ett tag för det att växa upp, lite drygt 2 år, men nu är det då här! Ser ut som det gör i Skördebygden, bortsätt från att det i SB är mer gyllene än vad fältet utanför Steves är. Också en ny grej som inte togs upp!
 
Och som toppen på denna luddiga tårta:
 
 
Så vill jag så hemskans gärna ha den här söta ponnyn så mycket att hon redan har ett namn och det kliar i fingrarna så fort jag sätter mig vid SSO. Jag ska inte köpa några fler hästar innan de tre icke-färdig-levlade hästarna jag har i mitt stall för tillfället är färdiglevlade. Inte för att det har gått så bra de senaste gångerna jag sagt det till mig själv... Har tittat och funderat på den här ponnyn i flera veckors tid nu, och nu när det kom ett ponnychamp är det väl bara ytterligare en anledning till att klicka hem henne, eller? Åh, varför var jag tvungen att komma på ett gulligt namn som skulle passa utomordentligt bra på denna söta ponny, whyyy? 
 
Hehe, lite allmäna skriverier såhär på kvällskvisten. Vad tycker ni om det jag nämnde ovanför ponnybilden? Låt mig höra era åsikter! c:
1 Holly Darkgren:

skriven

Hej!
Jo jag tycker att om man skriver längre inlägg och inte bara typ: " Hej alla idag var jag och en vän i ridhuset och vi hoppade det var kul." Så blir det ju mer intressant inför läsarna. Och kanske mer livligt, till exempel: " Jag smackade på Roxy och han fattade genast galopp sen så kom vi springandes genom den mörka skogen och ut i det ljusa fälten " Alltså typ att man berättar lite vad man gör så fastnar läsarna mer o mer för inläggen. Men det är ju då min åsikt! :) Älskar din blogg förresten :D

Svar: Åh vad roligt att höra! Det gör mig väldigt glad att höra att folk tycker om vad jag gör och skriver. Och jag håller med dig fullständigt! Längre inlägg med mer inlevelse är absolut roligare att läsa än de som inte är skrivna så :)
Ari

Kommentera här: