The water horse

 

Återigen fick min vackra Icemist stå modell! Den här bilden, jaa.. Vart ska jag böra? Jag påbörjade att redigera den här bilden för kanske, ja, några månader sen iallafall. Jag gjorde dock aldrig färdigt den, men nu för ungefär tre dagar sedan plockade jag fram den från min bildredigeringsmapp och började titta på den igen. Jag har varit väldigt sugen nu länge på att redigera, så jag tänkte, "varför inte?". Och nu inatt gjorde jag de sista fixarna tills jag kände mig färdig med den! Vad tycker ni? Lite kritik skulle betyda mycket, bra så som mindre bra. Vill gärna veta vad jag kan förbättra till nästa gång. c:
 
~// Jag har spenderat så sjukt mycket tid på den här bilden, rör du så dör du //~
 
 
1 Cassandra Southland:

skriven

Asså, jag säger bara WAOW

Svar: Åh tack! :'3
Ari

2 Christelle Winternight:

skriven

Den är sjukt underbar och jag skulle aldrig kunna redigera en bild så bra! Vet inte ens hur man ritar på bilden man vill redigera .__. Vet du något bra redigerings program som är gratis? Eller är det något som redan finns på datorn, isf har jag världens dåligaste dator. En Mac ;__; Men du är en sjukt begåvad tjej och fortsätt med ditt tecknande! <3

Svar: Åh tack så jättemycket för dina fina ord! Det gäller att bara övaövaöva c: Jag använder photoshop, men det är som sagt ett program som man måste betala för. Men Gimp 2.8 är det många duktiga redigerare som använder och jag tror att det också finns till Mac-datorer! Det är gratis att både ladda ner och använda, det är bara söka efter gimp på google. c:
Ari

3 Madelyn Flowerwright (Mango):

skriven

Asså jag tror jag svimmade när jag såg bilden för den är sjuuuuukt vacker! Om du skulle vilja, kan du redigera en liiten bild till mig, den behöver inte alls vara komplicerad. Och du behöver inte :)
// Mango <3 <3

Svar: Åh tack så mycket! Vad glad jag blir c: Jag får se om jag kommer att öppna upp beställningar under en kortare tid, och att jag då kanske tar in fem stycken. Men vi får se, du får hålla utkik, för just nu gör jag inte på beställning :)
Ari

Kommentera här: