Purple Flower - Outfit

 

Ryttaren:
Keps Vingården | Tröja Vingården
Byxor Fort Pinta | Handskar The Fashion Barn
Stövlar Lifetime-present

 

Hästen:
Träns Observatorieshoppen | Sadel Stall Gyllenbladen
Schabrak Moorland | Svansdekoration Fort Pinta
 Benlindor Fort Pinta
_________________________________________________________
 
Tänte bara säga lite snabbt att det här är sista inlägget för den här veckan. Jag ska spendera resten av mitt Sportlov med min familj och min pojkvän, så kommer inte att lägga ner tid på min blogg, och inte heller särskilt mycket på att spela. Jag blir jätteglad över att min statistik håller på att öka, det gör att jag vill blogga mer! Men så att ni alla vet att nu tills på måndag kommer bloggen stå still.
 
1 Juliette Starlord:

skriven

Hej, fin blogg! Besök gärna min blogg precis som över 80 andra gör varje dag och bli en av mina läsare :D

Mvh Juliette <3

2 Esmeralda Eastdotter:

skriven

Fin outfit! ♥

Svar: Tack så mycket!
Ari

Kommentera här: