En video jag tycker förtjänar lite cred

 
 
   Den här videon har den otroligt duktiga Renee Bluebridge gjort! Den är en video gjord på enbart bilder och musik, och jag som media och estet-elev som har blivit mentalt skadad av alla mina medialärare måste erkänna att den är sjukt bra gjord! Jag har själv provat på stopmotion vet hur tidskrävande och svårt det är. Så en stor applåd och en massa beröm till Renee för den här otroliga filmen! Jag har inte så mycket annat att säga om den, ni måste helt enkelt bara se på den.
1 Rännan Blåbro:

skriven

Åh vilken beröm! Tackar så mycket och så roligt att du gillar den :D

Svar: Ja du förtjänar all beröm i världen! Den var sjukt bra gjord! C:
Ari

2 Alisa Goldstone:

skriven

Wow! Gud vad väl arbetad och vacker den är! Själv så sitter jag nästan i chock så bra den var, det märks att du har arbetat väl på den Renee!

Kramar Apelsinen Guldsten

Kommentera här: