Jag är inte ens nära...

 
Ett mystiskt sken...

UPPDATERING:
För att kunna göra uppdragen måste du ha gjort uppdragen Mardrömmar från det förflutna(när James får mardrömmar), Det regnar stenar (när mystiska stenar dyker upp i Jaspers gård),Projekt: Cirkustält (när du bygger cirkustält med Ydris), Informera Elizabeth om Katja(återbesöket till Dark Cores Huvudkvarter).

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
_____________________________________
 
ÅÅh det verkar ju så spännande! Jag vill också göra :< Fast jag har bara gjort ett av de fyra uppdragen som man ska göra (Ydris och cirkusen), men inte resten. Men, om jag blir gillad med solens cirkel idag kanske uppdraget om att informera Elizabeth kommer, jag hoppas så inni bunken att jag får göra de här uppdragen snart! Vad tycker ni om de här uppdragen? Är de lika roliga och spännande som de ser ut? c:

Kommentera här: