Host, hej igen!

Hej på er. Jag bloggade ingenting igår (som ni sex tappra besökare kanske märkte), och det av anledningen att när jag slutar fem, kommer jag hem sex, och jag har andra saker jag måste göra som måste prioriteras före bloggen och Starstable. Det är tråkigt, men sant. Jag hann inte ens logga in och sköta om mina hästar igår, och som toppen på tårtan, kraschade min skoldator.. Yaay. Så det här blir ytterligare ett tråkigt bildlöst inlägg, men jag ska försöka skärpa mig.
Jag vill inte känna mig tvingad att gå hem för att blogga varje dag, nått litet inlägg lär jag väl slänga in iallafall, men jag kommer inte känna mig tvingad till att uppdatera bloggen, den ska inte bli ett stressmoment. Det tycker jag inte att era bloggar heller ska bli; ta och tänk efter lite grann bara. Hur mycket tid lägger man egentligen ner framför en låtsasvärld (men underbar sådan, men ändock - en låtsasvärld).

Är btw också helt exalterad över jorvikbilderna! De ser heeeelt fantastiska ut. Men en lite mer ingående redovisning av de kommer senare i helgen. Nu ska jag ha lite filmkväll med två av mina äldsta vänner, så vi hörs imorgon igen!

Ari out.

Kommentera här: