Det finns en första gång för allt

 
För några minuter sedan placerade jag mig i mitt första championat! :'3 Det gör ingenting att jag inte vann, är suupernöjd med silvermedaljen iallafall! Jag tyckte efter ett tag att det blev lite folk, och då kastade jag en blick på grupprutan och såg att jag låg tvåa. Hjärtat började banka och jag kände att jag blev nervös. "Kom igen Ari, sabba ingenting nu!" tänkte jag, och det gjorde jag inte. Jag gick i mål som tvåa! När jag väl var i mål andades jag långsamt ut och tryckte händerna mot munnen, jag fnissade till. Jag hade placerat mig! Hjärtat bankade fortfarande, men av lycka istället för nervositet. Min första placering, åh så nöjd jag är!
~
Om ni tycker att jag är löjlig för att jag blir helt lyrisk, tyck det då. Men det är min första placering, och jag tycker faktiskt att jag har rätt att bli det. c;
Hur kändes eran första vinst eller placering?

Kommentera här: