Uppdateringen 19/2

___________________________________________________________
 
Ännu.. fler.. araber.. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, de är sjukt fina, det är de verkligen! Men jag blir bara så förvånad över att det finns så många. Nu har det kommit araber i tre omgångar, och det finns nu alltså sju olika araber att välja mellan. Det är jätteroligt att den efterlängtade araben äntligen har travat in på Jorvik, men ärligt; nu vill jag inte ha fler. Kul att det kom en helt ny ras, Selle Francais. Eller, jag tror den är ny iallafall, vet inte om den rödbruna hästen som finns på skördebygden är en selle, men deet kan man ju kolla närmare på. c: Är inte så imponerad av denna dock, den hade en fin vit färg, men jag tyckte inte om att det såg ut som att den har eyeliner. Jag tror inte ens att den kan vara vit, men SSO har ju gjort sånna avvikelser tidigare.
Jag kanske ska säga någonting som jag är nöjd med i veckans uppdatering: uppdateringen av häststylisterna! Hur länge har vi inte velat ha en uppdatering av dem, nu kan man kolla i fler kameravinklar och dessutom har araberna fått ett till manalternativ. Om den nya manen är lika fin på bilden som den är in game kommer Rosa få en ny man innan ni ens hinner säga arabman tre gånger.
Vad tyckte ni om veckans uppdatering? :3

Kommentera här: