Rubrik saknas ~

Photoshop CS6 + Wacom Bamboo Fun | Tid ca. 2,5 h
 
Låt mig presentera Icemist, mitt nya Cremellosto på fyra år! Som introduktion gjorde jag en redigering, kände att det var ett tag sen. Blev väldigt nöjd faktiskt, det tog ett tag att flytta om alla ben så det såg bra ut, men efter ett tag så blev jag rätt nöjd. Jag vill gärna veta vad ni tycker, både positiva saker som negativa. c:
 
Här nedan ser ni hur bilden som jag startade med såg ut
 
 
1 Evelina Silverknight:

skriven

Har bara ett enda ord att säga, WOW! :D

2 Juliette Stardawn:

skriven

WOW! Du är grymt begåvad och alla dina bilder är så trevliga att kolla på, heja Addi! :D

Svar: Åh tack så jättemycket mycket! :3
Ari

3 molly moutaingirl:

skriven

Du är duktig! :O


Svar: Åh tack! Vad roligt att höra :3
Ari

Kommentera här: