Ny bloggdesign!

 
Nu har äntligen adriennadarkbell.blogg.se fått sig ett nytt fräscht utseende! Jag blev otroligt nöjd, speciellt med headern. Jag hoppas ni också kommer tycka om den! c:
 
På tal om ingenting så ska jag nu krypa ner i sängen och bygga upp typ en mur omkring mig. Jag skakar som utifna för jag lyckades precis klicka mig in på en screamer på facebook. Min första. Ja. Jag sover med lampan tänd inatt. Godnatt på er!
1 Esmeralda Silverforce:

skriven

Tycker verkligen att headern är jättesnygg, den känns stilren och nytänkande :) Snyggt gjort!

Svar: Åh tack så mycket! Väldigt kul att höra! :)
Ari

2 Alva Moonfall:

skriven

Riktigt snyggt, tycker jag :D

Svar: åh tack så mycket! :D kul att höra!
Ari

3 Isla Turtlenight:

skriven

Wow! Kan du göra en bild till mig??

Kommentera här: