Tobbe Larsson som karaktär

   Ingen tror jag har undått informationen om att Tobbe Larsson kommer som karaktär till Starstable. Idag släpptes en artikel på Hippson som du kan hitta här, som tar upp mer information om vad som ska hända. Jag tycker att det är jättecoolt att vi ska få en till känd NPC från hästvärlden, och som det ser ut nu så kommer vi nog också att få med en ny funktion till det: en sorts träningsfunktion till våra hästar. Reese Kessler som står och trycker i Ridhuset gör verkligen inte mycket, man hade ett uppdrag med henne. Jag hoppas att det blir mer än så när Tobbe väl dyker upp i spelet.
 
   På tal om det, så verkar det som att han kommer redan den tredje juli, vilket inte riktigt kan stämma, eftersom att det är en torsdag. Jag gissar att det isåfall blir den andra juli eller onsdagen därpå, den nionde. Jag blev dock väldigt förvånad över att han skulle komma så pass fort, jag hoppas bara att teamet inte stressar för att bli klar med honom för att sen inte göra honon bra. Vad tycker ni om att han ska komma till spelet?
1 Livia Riverfield:

skriven

Jag tycker om honom, han är jätte duktig!
Det ska bli kul.

Svar: Jag tycker också om honom! Så jag håller med dig. Jag hoppas hans hästar följer med också, typ Nicke :)
Ari

2 lucy seadughter:

skriven

Visst ska det bli kul! Kolla gärna in min blogg där jag har en sommarhoppning! jag tror nog du skulle gilla den :)

Svar: Ja, det ska bli jättekul!
Ari

Kommentera här: