Planerar

   Hej på er!
   Just nu sitter jag och funderar och planerar lite grann över en kommande serie som kommer läggas ut på min YouTube. Serien kommer att handla om hur jag egentligen går till väga när jag redigerar en bild! Jag fick förfrågan av Madelyn Flowerknigt om jag kunde göra en video som går in på djupet på de mer grundläggande sakerna, som till exempel att öppna upp en bild i photoshop. Jag vet inte hur intresserade ni skulle vara av det? Men jag kommer nog göra det, lite som en kul grej, för de som vill titta men också för min egen del :)
 
   Det kommer dock att få vänta en liten stund, har inte nog med utrymme för att varken spela in eller redigera på min dator, jag har endast 4gb kvar med ledigt utrymme.. Min skolmapp tar extremt mycket plats. Så dessa planer kommer inte att sättas till verket innan jag har köpt mig en extern hårddisk där jag kan föra över skolarbeten och bilder osv. Men tills dess skulle jag bli jätteglad om ni ville kommentera saker som ni skulle vilja att jag tog upp, saker som ni vill lära er av mig. Det skulle hjälpa mig otroligt mycket, och det skulle på samma gång göra det mer intressant för er att titta på guiden!

Min fina Angelborn, aka Abbie c:

Kommentera här: