Att svara på kommentarer

Hej på er alla!
Som ni märker så ligger bloggen lite på is, men det här som jag tänkte skriva om idag är någonting som jag tänkt på länge, och då kan jag lika gärna skuta upp mitt pluggande ytterligare.
Hur svarar ni på era kommentarer? Väljer ni bara "svara på kommentar" eller går ni in på den andres blogg och skriver en ny kommentar med ett "sv:"? I början när jag startade den här bloggen så svarade jag bara direkt på kommentarerna, men jag har märkt att jag aldrig får några notiser om när ni svarar på en kommentar som jag har skrivit.. Om ni nu förstår hur jag menar!
Så istället har jag börjat att gå in på respektive blogg (om ni har en blogg dvs!) och skriva en ny kommentar med mitt svar i. :)

Så om ni också har samma problem så vet ni nu isåfall varför "jag inte har svarat", vilket jag har gjort. :3

Oh well, tror jag ska fortsätta plugga nu, vi har en studiedag idag, så för att få närvaro måste jag göra en sak.. dock lite osäker på vad! men det löser sig säkert. Är ni spända inför skördebygden? Jag är då det! Direkt när det öppnar ska jag och mina närmaste vänner Alice Silverberg och Maggie Westbridge flytta till Jorvikstallet! De kommer bli så kul! Vi har ju längtat efter detta område så sjukt länge nu!
1 Cecilia Gladefield:

skriven

Hej! Jag brukar gå in på kommentarer och där finns det ju rutor med läsarnas kommentarer och på de rutorna finns en knapp "svara" :)Så brukar jag göra ^^

Kommentera här: