Jag råkade köpa lite saker..

 
Heheh, idag har jag sprungit omkring och slösat pengar.. fuuuu Ari. MEN nu har jag en komplett tävlingsutstyrsel som sätter mina värden för ridning på 40 (a). Nog för att jag har andra jackor med +8 i ridning så har jag velat ha den där jackan ganska länge. Och jag är inte säker på om jag fick till namnen exakt eller hur mycket dom kostade, men det är på ett ungefär iallafall. Och imorgon och på tisdag går jag till kl fem, så får se hur mycket jag hinner blogga. Till nästa vecka kommer jag ha tidsinställda just in case, men har inte hunnit fixa det nu. Men rätta mig gärna om jag har fel gällande plaggen så ändrar jag på studs! Har nu också kommit på vilken häst jag vill köpa, tror jag, och dessutom var den relativt billig. Men jag ska inte avslöja någonting förrens jag har levlat upp pärlan till level 15, och hon är på level 12 nu, så om nån vecka får ni se. 83
Sov gott alla nattugglor (och hehe ja jag vet det är inte natt än), hoppas ni inte försover er inför imorn. I vilken klass går ni? :)

Kommentera här: